Renault Master od lat jest liderem w segmencie pojazdów do dystrybucji międzynarodowej tzw. "busów", "międzynarodówek" lub "eksportówek". Na rynkowy sukces tego samochodu złożyły się takie czynniki jak:
- ergonomiczna i funkcjonalna kabina kierowcy,
- wysoka niezawodność potwierdzona raportami DEKRA,
- ekonomiczne silniki 2.3 dCi TwinTurbo o mocy 170 KM,
- wiele wariantów zabudowy (nawet do 12 EP),
- specjalne programy obsługi serwisowej,
- atrakcyjne programy finansowania.
W przypadku Mastera do dystrybucji międzynarodowej najważniejsza jest zabudowa. To od niej zależy funkcjonalność pojazdu oraz komfort pracy kierowcy.
PARAMETRY PRZEWOZOWE
Najważniejsze dwa parametry to pojemność i ładowność. Niestety ich zwiększanie nigdy nie może iść w parze - poprawienie jednego parametru zwykle wiąże się z ograniczeniem tego drugiego.
KOMFORT KIEROWCY
Poza kierowcami TIRów i BUSów nie ma chyba drugiej takiej grupy zawodowej, która śpi w tym samym miejscu, gdzie pracuje.
Najczęściej realizujemy zabudowy skrzyniowe takich firm jak CARPOL, GRUAU, MRAUTO i MOTOWEKTOR.
FINANSOWANIE
Master zabudową do dystrybucji międzynarodowej oferowany jest wyłącznie w kredycie i leasingu. W chwili obecnej nie oferujemy najmu długoterminowego na ten samochód.